Zatrudnimy osoby do pracy zdalnej wykonywanej w domu za pomocą komputera oraz internetu.
Praca polega na prowadzeniu sklepu internetowego na serwisie allegro oraz prowadzeniu bloga i dodawania do niego postów.
Wymagania wobec kandydatów:
dobra znajomość serwisu allegro ( umiejętność wystawienia aukcji )
posiadanie konta na serwisie allegro lub chęć jego założenia
Zapewniamy:
wynagrodzenie na poziomie 1000 złotych przy ok 4 godzinach pracy /dziennie czyli ok.36 złotych na godzinę !!!
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
stabilność zatrudnienia
umowę o dzieło
wszystkie materiały
Koszty aukcji, prowizje od sprzedaży, koszty prowadzenia sklepu - abonament pokrywa nasza firma.
Zainteresowany prześlij do nas aplikację na adres : biuro.sprzedazy@onet.pl
w tytule maila podaj "APLIKACJA ALLEGRO- Miejscowość"
|